marți, 7 mai 2013

Tutorial: despre cum creste (semi)luna


 Dupa ce am invatat sa cresc copacei, privind spre cer, m-am agatat de cer, atarnandu-mi de gat cate o luna. Mai noua, mai plina, pentru ca fiecare faza a lunii e importanta.
Am insitat margelele lunii, dupa ce am constatat ca la sarma de memorie pentru coliere, marimea spirei e mult prea mica pentru gatul meu. Asa ca am taiat doua arcuri de cerc, de marimi un pic diferite, astfel incat, prin suprapunere sa formeze o semiluna. 
Pentru fiecare arc am facut o bucla cu clestele la un capat, am insirat margele, apoi am facut bucla si la celalalt capat.


Pentru luna asta am ales alb si negru, dar sunt convinsa ca luna poate sa ia orice culoare, in functie de dorintele cu care e umpluta.


Am unit capetele cu cate o za, pentru ca semiluna sa-si pastreze forma in timp ce e impodobita cu alte margele. Pana cand am asteptat inspiratia, ca sa nu pierd incalzirea, i-am facut si niste cercei asortati.


Am ales margelele de umplutura...


Si am inceput umplerea, folosind margele gen Murano si margele de nisip, insirate pe sarma subtire, de 0,25 sau 0,3 mm.


Si iat-o, in final, umpluta. De zalele de la capat am pus un snur asortat. Merge si lantisor.

Si pentru ca am mai gasit cateva poze cu etapele intermediare ale altor semilune, le-am pus si pe acestea:






Sa le purtati cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu