miercuri, 30 octombrie 2013

Zmeuraaaaa...! (beaded beads)


Dupa lupte seculare am priceput si eu, in sfarsit cum se fac margelele din margele... si am experimentat, evident, cu preferatele mele din ultima vreme, margelele de nisip. Doar ca, atunci cand am vrut sa ma laud, pozele nu mi s-au parut suficient de clare, asa ca pozele demonstrative le-am facut cu niste perle normale - tot rosii, pentru ca voiam zmeura. Murele vor urma mai tarziu :). Cel mai simplu bob de zmeura are nevoie de 12 margele.
Asa ca: pe o bucata de sarma de cca. 20 de cm am insirat 3 margele si am trecut ambele capete ale sarmei prin cea de a patra, facand un nod simplu, ca in imaginea de mai jos. Deci, intre prima si a doua poza doar am tras de capetele de sarma. De amandoua :).

Apoi, pe la fiecare capat am mai adaugat cate una - deci sunt 6 pana acum....

Si am trecut din nou capatele sarmei prin cea de a saptea.

Povestea se repeta pentru margelele 8, 9 si 10...

Se adauga margelele 11 si 12 pe la cele doua capete.

Iar captelele libere se trec, ca si pana acum printr-o margica, dar nu prin una noua, ci prin margica centrala din primul set!

 Tragand de capatele sarmei, se inchide sirul rezultand un mic cub, pe care, in poza de mai jos l-am rasucit ca sa-i vedeti deasupra latura care mai sus era in dreapta :)

Si acum pentru a avea margini rotunjite, tinzand cat de cat catre o sfera, capetele libere ale sarmei se trec prin cele patru margelute ale laturii... si se strang usor...






La final arata ca un bob de zmeura... iar mai jos mai multe boabe, carora le-am pus niste frunzulite...

Si care, sa nu ramana singure au cerut si o floare:



Iata, la final, o brosa cu cateva boabe si o floricica de zmeura :) Pofta buna!
Si va invit sa facem impreuna astfel de fructe, luni, 4 noiembrie de la ora 18 la Caffe d'Arthe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu